Правила проживання в ГВК «Панська гора»
Шановні гості!  Ми раді вітати Вас в нашому готелі!
Будь ласка, уважно ознайомтеся з правилами проживання

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Ці Правила розроблено на основі чинного законодавства України, указів Державного Комітету України про житлово-комунальне господарство, Державного комітету України про туризм, Кабінету Міністрів України, та з урахуванням вимог Ради Міжнародної готельної асоціації.
1.2 Ці правила регламентують процедуру та порядок надання гостям готельних послуг в комплексі «Панська Гора» та розповсюджуються на всіх фізичних та юридичних осіб, що здійснюють бронювання та користуються готельними послугами, які надає готель. Готель «Панська Гора» гарантує гостям дотримання усіх правил конфіденційності.
1.3 Відгуки та пропозиції по роботі готелю можна залишити у адміністратора готелю або надіслати на електронну адресу: sales@panska-gora.com.ua
 
2. ПОРЯДОК ПРОЖИВАННЯ В ГОТЕЛІ
2.1 Час виїзду гостей та розрахунковий час – 12:00
2.2 Час реєстрації та поселення у готелі – з 14:00. Реєстрація гостей проводиться лише за умови пред’явлення паспорта або іншого документа, який засвідчує особу (паспорт громадянина України, паспорт громадянина України для виїзду за кордон, національний паспорт іноземця, посвідчення водія, та ін.) і заповненої анкети встановленої форми.
2.3 Заїзд до 14:00 є додатковою послугою та надається за попередньою заявкою гостя залежно від наявності вільних номерів.
2.4 Вартість раннього заїзду з 06:00 до 14:00 та пізнього виїзду після 12:00 до 20:00 становить 50% вартості номеру за 1 добу, згідно затвердженого тарифу, що діє на момент надання послуги.
2.5 Гості готелю беруть до уваги і не заперечують проти використання на території готелю системи відеоспостереження за винятком туалетних кімнат і особистих номерів гостя.
2.6 У разі необхідності зберігання вашого багажу, Ви можете скористатися  кімнатою для зберігання багажу, що знаходиться в центральному холі, біля рецепції.
2.7 Готель не несе відповідальності за цінні речі, залишені в номері у випадку втрати ключа.
2.8 У день виїзду гість проходить процедуру виселення: ключ від номера здається адміністратору, після перевірки номера покоївкою проводиться оплата додаткових послуг.
 
3. ГІСТЬ ПОВИНЕН:
3.1 Дотримуватись правил проживання, встановлених адміністрацією комплексу.
3.2 Дотримуватись правил пожежної безпеки.
3.3 Дбайливо ставитись до майна, що знаходиться в номері та на території комплексу. Гість несе відповідальність за майно, що знаходиться в номері, в якому він проживає, та за майно комплексу, яким він користується. У випадку втрати або пошкодження майна комплексу гість зобов’язаний повідомити про це адміністратора готелю та оплатити вартість майна згідно прейскуранту до виселення з готелю.
3.4 Після 23:00 громадяни, що запрошені в номер до гостей, повинні пройти процедуру реєстрації на рецепції.
3.5 Гість має право замовити додаткові платні та безкоштовні послуги, звернувшись заздалегідь до адміністратора готелю. Усі замовлені додаткові послуги гість зобов’язаний оплатити до виїзду з готелю.
3.6 Своєчасно розраховуватись за отримані послуги згідно діючих тарифів.
3.7 Якщо під час перебування у комплексі гість загубив речі, гостю потрібно якомога скоріше повідомити про це адміністратора готелю. У випадку забутих речей у готелі, здійснюється пересилка речей за письмовою вимогою гостя та за його рахунок. Забуті речі зберігаються у готелі протягом шести місяців після чого знищуються, про що складається акт установленої форми.
3.8 Гість має право висловлювати свої зауваження, претензії або пропозиції адміністрації готелю та вносити їх у книгу відгуків та пропозицій.
 
4. З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОРЯДКУ ТА БЕЗПЕКИ В ГОТЕЛІ ГОСТЮ ЗАБОРОНЕНО:
4.1 Завдавати шкоду майну готелю.
4.2 Курити в номерах, холах  або на території комплексу за винятком спеціально відведених зон для паління. Штраф за паління в номері – 500,00 гривень.
4.3 Приносити і зберігати в номерах та на території комплексу матеріали і предмети, які є небезпечними для життя та здоров’я оточуючих людей.
4.4 Користуватись в номері електричними приладами, за винятком дозволених до використання та лише тих, які входять у комплектацію номеру.
4.5 Розміщувати в номерах тварин та птахів.
4.6 Передавати стороннім особам ключі від номеру.
4.7 Переставляти і виносити меблі з номеру та меблі і елементи декору на території комплексу.
4.8 Залишати в номерах готелю сторонніх осіб на період своєї відсутності без попередження адміністратора готелю. Розміщувати в номері гостей після 23:00 без їх реєстрації перебування у готелі.
4.9 Шуміти, голосно слухати музику з 22:00 до 08:00
4.10 Порушувати спокій та дисципліну в готелі, загальновизнані норми поведінки, в т.ч. перебувати на території під дією наркотичних засобів, проявляти агресію або дії, які загрожують безпеці, здоров’ю або майну інших осіб.
 
     З питань додаткової інформації про правила проживання та про послуги готелю, будь ласка, звертайтеся до адміністратора готелю.

     У разі порушення правил проживання, встановлених в готелі, адміністрація має право відмовити гостю в подальшому проживанні.
 
Бажаємо Вам приємного відпочинку!
 
Адміністрація Готелю тел. +38(068)-035-07-07)