+38 (032) 227-82-10 +38 (032) 227-82-09 +38 (068) 035-07-07 |
Публічна оферта (Договір) про надання послуг з тимчасового розміщення
Прочитайте текст даної Публічної оферти (Договору) про надання послуг і, якщо ви не згодні чи не зрозуміли будь-який із пунктів цієї Публічної оферти (Договору), пропонуємо звернутись за додатковими роз’ясненнями до працівників Готелю.
Послуги надаються в готелі «Панська Гора» (ФОП Коваль Василь Ярославович), що розташований за адресою: Україна, Львівська область, Львівський район, с. Сокільники, вул. Зубрівська 2 (далі – Готель) та включають в себе розміщення фізичних осіб шляхом надання готельного номеру (місця) для тимчасового проживання. У випадку прийняття вами запропонованих Послуг в Готелі вважається, що ви цілком та безумовно погоджуєтесь з усіма умовами нижчевикладеної Публічної оферти (Договору) про надання послуг та правил проживання в Готелі, у повному обсязі і безумовно приймаєте їх (в т.ч. погоджуєтесь виконувати усі зобов’язання, які на вас покладаються Публічною офертою (Договором) про надання послуг та правилами проживання в Готелі і вам зрозумілі всі їх положення).
Публічна оферта (Договір) про надання послуг та правила проживання в Готелі визначають зміст прав, обов’язків та відповідальності Готелю і Споживача, діють одночасно та доповнюють один одного.
1. Загальні положення
1.1. Дана Публічна оферта визначає умови Договору відповідно до ст. 641 Цивільного кодексу України та є офіційною Публічною офертою, адресованою іншим особам (далі – «Користувач» або «Користувачі», або «Клієнт», або «Споживач», або «Споживачі», або «Гість», або «Гості») для укладання Договору про надання Споживачу послуг з розміщення (надання номеру (місця) для тимчасового проживання) на викладених нижче умовах.
1.2. Надалі по тексту Публічної оферти (Договору) Готель та Споживач разом називаються «Сторони», а кожен окремо – «Сторона».
1.3. Кожна Сторона гарантує іншій Стороні, що володіє необхідною дієздатністю, а також усіма правами та повноваженнями, необхідними та достатніми для укладання і виконання Договору відповідно до його умов.
1.4. Текст Публічної оферти (Договору), завжди розміщений на інформаційному стенді та офіційному сайті Готелю: http://panska-gora.com.ua/
1.5. Споживач дає згоду на повідомлення третім особам інформації, яка виникає у зв’язку із виконанням цієї Публічної оферти (Договору) та отриманням Споживачем послуг від Готелю.
2. Пропозиція (публічна оферта) / Предмет Договору
2.1. Предметом Публічної оферти (Договору) є надання Готелем Споживачеві платних послуг з розміщення шляхом надання номеру (місця) для тимчасового проживання за адресою знаходження Готелю, у спеціально обладнаному приміщенні (номері) відповідно до замовлення на бронювання.
2.2. Договір вважається укладеним і набуває сили Договору з моменту здійснення Споживачем будь-якої дії, передбаченої п. 3.4 Договору, що означає повне та беззастережне прийняття останнім всіх умов договору без будь-яких виключень та / або обмежень у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України. Договір про надання послуг з розміщення укладений Споживачем за допомогою акцепту Публічної оферти має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним Договору, підписаному сторонами та вважається таким, що Користувач ознайомився і згоден з умовами цієї Публічної оферти (Договору).
3. Порядок укладення Договору
3.1. Договір укладається між Готелем і Споживачем у формі Договору приєднання (ст. 634 Цивільного кодексу України).
3.2. Прийняттям (акцептом) Публічної оферти є здійснення Споживачем будь-якої з дій, визначених п. 3.4 Договору.
3.3. Прийняття (акцепт) Публічної оферти означає повне, безумовне та беззастережне прийняття Споживачем всіх умов Договору без будь-яких виключень та / або обмежень та прирівнюється згідно ч. 2 ст. 642 ЦК України до укладення Сторонами двостороннього письмового Договору на умовах, що викладені в цій Публічній оферті.
Укладання договору означає, що Споживач:
– у повному обсязі ознайомився та згідний з правилами проживання у Готелі;
– визнає безумовну придатність приміщень Готелю для задоволення потреб, описаних у цьому Договорі;
– приймає всі умови цього Договору без зауважень та заперечень.
3.4. Споживач у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України підтверджує факт прийняття (акцепт) Публічної оферти у випадку виконання будь-якої з наступних дій:
– сплати послуг з тимчасового проживання через службу прийому і розміщення (рецепцію) або банківським переказом на підставі виписаних рахунків, або банківською карткою;
– безпосереднє користування Споживачем послугами Готелю (поселення);
– заповнення реєстраційної форми / розписки / анкети на рецепції.
3.5. Споживач зобов’язується самостійно вносити (повідомляти) при реєстрації на отримання послуг Готелю достовірні персональні дані та відомості, що відповідають дійсності.
3.6. Термін акцепту цієї Публічної оферти необмежений.
4. Порядок проживання в Готелі
4.1 Режим роботи Готелю цілодобовий. Розрахунковий час – 12:00, час виїзду – 12:00, час заселення в Готель – 14:00.
4.2. Номер в Готелі надається лише при пред'явленні Гостем паспорта або іншого передбаченого чинним законодавством документа, який засвідчує особу (допускається електронна ідентифікація та автентифікація особи Гостя через мобільний додаток Порталу ДІЯ) та заповненої анкети Гостя встановленої форми. Гості, після укладення Договору на проживання (заповнення анкети), одержують в Адміністратора ключ від номеру, наданого для проживання.
4.3 Ранній заїзд та пізній виїзд Гостей з/до Готелю можливий лише за попереднім узгодженим бронюванням. Ранній заїзд з 06:00 години до 14:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання (сніданок входить у вартість). Пізній виїзд з 12:00 години до 20:00 години оплачується додатково в розмірі 50% від вартості доби проживання.
4.4. З 22:00 до 8:00 в приміщенні Готелю і на території необхідно зберігати тишу. У номерах у цей час забороняється включати на велику гучність аудіосистеми і телевізори.
4.5. До Гостей Готелю можуть приходити відвідувачі з 7:00 до 23:00. На прихід відвідувачів повинен дати згоду проживаючий у номері, а Адміністратор веде запис усіх Гостей Готелю. За відвідувача відповідає проживаючий у номері. При необхідності Адміністратор та представник служби безпеки мають право перевірити документи відвідувача.
4.6. Паління в номері та інших приміщеннях Готелю заборонено. За паління в приміщеннях Готелю накладається штраф. При повторному випадку паління в заборонених місцях адміністрація Готелю має право виселити Гостя в односторонньому порядку без повернення вартості наданих послуг.
4.7 Проживання з домашніми тваринами – Заборонено.
4.8. За дотриманням внутрішнього розпорядку в Готелі стежить Адміністратор. Він надає Гостям роз’яснення відносно правил проживання, приймає скарги від них на дії персоналу й інших Гостей, що порушують встановлений порядок роботи.
5. Правила користування майном Готелю
5.1. Готель надає Гостям для проживання мебльовані номери, оснащені побутовою технікою (телевізор, фен, холодильник тощо), сантехнікою й іншим устаткуванням. Номери Готелю і приміщення загального користування утеплені, мають сучасне оздоблення, інженерні мережі, устаткування, комплектацію, що відповідають усім вимогам на момент введення в експлуатацію.
5.2. Гості повинні дбайливо ставитися до майна Готелю, використовувати устаткування за призначенням, дотримуватись вимог пожежної безпеки. У випадку виявлення ушкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (залиття, загоряння, розбиття скла і т.п.) необхідно негайно повідомити про це Адміністрацію Готелю.
5.3. Після заселення в номер, протягом однієї години Гість має право заявити Адміністратору про виявлені недоліки предметів оздоблення та комплектації номеру Готелю. При відсутності заяви і при виявленні Адміністрацією при виїзді Гостя втрати чи пошкодження власності Готелю, Гість оплачує матеріальні збитки.
5.4. При поселенні в номер Гостю видається ключ (пластикова картка), який він зобов’язаний повернути в день від’їзду. У разі втрати Гостем ключа нараховується штраф.
5.5. У випадку втрати чи пошкодження з вини Користувача майна (в тому числі рушників, халатів, посуду, меблів, різного інвентарю тощо), яке знаходиться на території Готелю, Гість не пізніше дати виселення з Готелю відшкодувати шкоду, розмір якої визначається: відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, в куточку споживача, меню, цінниках, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю, а за відсутності таких цін – комісією у складі: охоронця, адміністратора рецепції та будь-якого іншого працівника Готелю на умовах прозорості та за ринковою вартістю втраченого чи пошкодженого майна.
6. Послуги, які надаються Готелем
6.1. Готель надає основні готельні послуги, що входять у вартість проживання, а також додаткові, які надаються за окрему плату.
6.2. До основних готельних послуг відносяться: надання номеру для проживання, прибирання номерів, харчування (сніданок), виклик швидкої допомоги, надання першої медичної допомоги, послуга «будильник» у визначений час, доставка кореспонденції в номер.
6.3. Готель приймає відвідувачів для проживання цілодобово. У користування надається номер на визначену кількість місць. Якщо необхідно поселити в номер додаткову кількість відвідувачів і номер обладнаний для їхнього розміщення, то такі відвідувачі приймаються за окрему плату. Діти до 18 років можуть бути поселені в Готель тільки разом з дорослими (батьками чи родичами).
6.4. Щоденне прибирання (пилу, виніс сміття, миття склянок, прибирання санвузлів) проводиться щодня.
6.5. Щоразу після виїзду Гостей проводиться повне прибирання номеру.
6.6. Заміна рушників відбувається щоденно, постільна білизна замінюється не частіше одного разу в три дні, або за бажання гостя.
7. Бронювання номерів
7.1. Бронювання номерів відбувається наступним чином:
- Адміністрація Готелю має право укладати Договори на бронювання Номерів. При наявності вільних номерів Адміністрація приймає заявки на бронювання від юридичних та фізичних осіб;
- Готель має право укладати Договір із Замовником на бронювання та оплату безготівковим способом та за визначеними тарифами номерів шляхом підписання його двома сторонами. Договір вважається укладеним тільки в разі письмового погодження Готелем направленої йому заявки на бронювання;
- Готель приймає заявки на бронювання за допомогою поштового, телефонного або іншого зв'язку (засобів електронної пошти, включаючи факсимільний), який дозволяє достовірно встановити належність заявки Замовнику;
- заявки на бронювання номерів у Готелі для розміщення індивідуальних туристів, громадян і груп подаються Замовником у строк, визначений Адміністрацією Готелю, згідно з укладеним окремим Договором;
- при бронюванні номеру для фізичної особи зі способом оплати готівкою або платіжною картою окремий Договір на бронювання не обов’язковий. Обов’язковим документом підтвердження Тарифу, Дати заїзду / виїзду згідно бронювання виступає Підтвердження бронювання, котре Гість отримує від Готелю;
- бронювання вважається «негарантованим» без здійснення оплати. Щоб зробити бронювання «гарантованим», Гостю необхідно здійснити передплату на 100% від вартості бронювання за допомогою банківської картки або зробити банківський переказ чи надати Готелю можливість здійснити преавторизацію кредитної карти на загальну суму бронювання. Здійснити передплату або преавторизацію можливо на сайті або іншим способом за попередньою домовленістю з Готелем;
- за 6 днів до заселення Гість повинен гарантувати своє бронювання шляхом преавторизації Готелем платіжної карти Замовника на загальну суму бронювання;
- негарантоване бронювання дійсне до 18:00 Дати заїзду, після чого може бути анульоване Готелем без повідомлення Гостя;
- підтверджуючи бронювання номеру у Готелі, Гість приймає та погоджується з вищезазначеними умовами та з порядком Ануляції бронювання та правилами, які діють у разі неприбуття.
7.2. Анулювання бронювання:
- скасування підтвердженого бронювання здійснюється шляхом направлення Готелю повідомлення у письмовій формі на електронну адресу
reception@panska-gora.com.ua або за номером телефону: +38 068 035 0707 Анулювання бронювання здійснюється безкоштовно (крім спеціальних тарифів, які не передбачають повернення попередньої оплати), якщо воно зроблене у термін за 24 години до Дня заїзду Гостя;
- у випадку скасування бронювання після зазначеного часу Гість сплачує Готелю 100% суми бронювання підтвердженого замовлення, в тому числі, включаючи вартість замовлених додаткових послуг;
- у разі якщо Гість не заїжджає в Готель або відмовляється від бронювання пізніше ніж за 24 години, до 14:00 Дати заїзду, сума передоплати у розмірі вартості бронювання (100% загальної суми згідно підтвердження) не повертається та вважається Штрафом, стягнутим на користь Готелю;
- всі ціни на готельні послуги зазначаються у гривнях. Оплата за проживання здійснюється в гривнях;
- оплата за проживання проводиться до заїзду Гостя або при поселенні. Оплата може бути здійснена готівкою, платіжною карткою, банківським переказом, тощо. Готель приймає банківські картки Visa, Mastercard;
- у вартість номеру не включений туристичний збір у розмірі 35,50/ доба / особа.
7.3. Умови звільнення від сплати туристичного збору:
- наявність наказу на відрядження у Гостя при заїзді та / або надання його скан-копії при бронюванні;
- для того, щоб туристичний збір не був включений в рахунок при бронюванні за безготівковим розрахунком, необхідно, щоб разом із заявкою на бронювання у відділ бронювання була направлена скан-копія наказу на відрядження, в іншому випадку туристичний збір буде включений в рахунок або оплачений Гостем на місці;
- наявність статусу інваліда, дитини-інваліда, що підтверджується відповідними документами, та особи, що супроводжують інваліда I групи або дитину-інваліда (не більше одного супроводжуючого);
- наявність статусу ветерана війни, що підтверджується відповідними документами (у тому числі учасника АТО, учасника бойових дій);
- наявність статусу учасника ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, що підтверджується відповідними документами;
- вік Гостя до 18 років.
8. Права і обов'язки гостей
8.1 Гості, які проживають в готелі, зобов’язані дотримуватися правил пожежної безпеки, а також інших нормативних документів та законодавства України.
8.2 Готель відповідає за втрату коштів, інших цінностей (цінних паперів, документів), коштовностей лише за умови, що вони були окремо передані Готелю на зберігання (знаходяться у відведеному для зберігання приміщенні або в камері схову. Сейфи, розташовані в Номерах до цієї категорії не відносяться).
8.3 Гість має право запрошувати відвідувачів до свого номеру з 07:00 до 23:00, але не більше ніж 2 особи одночасно без врахування гостей, котрі проживають у даному номері. В разі, якщо відвідувач залишився в номері після 23:00, Гостю необхідно доплатити різницю між двомісним і одномісним проживанням у випадку, якщо Гість сплачував тільки за одномісне проживання. Якщо в номері вже зареєстровані двоє Гостей, то за розміщення дорослих на додатковому місці в номері, котрий визначений Адміністрацією Готелю як такий, що передбачає розміщення додаткового місця, стягується плата згідно з прейскурантом Готелю;
8.4 Гість зобов’язаний відшкодувати збитки Готелю у випадку втрати або пошкодження майна Готелю, а також відповідає за порушення, заподіяні запрошеними ним особами (відвідувачами). Розмір збитку визначається Адміністрацією Готелю. Збитки відшкодовуються Гостем в повному обсязі, в сумі, що покриває фактичні збитки Готелю на підставі Акту нанесення матеріальної шкоди, протягом п'яти банківських днів з моменту складання зазначеного Акту;
8.5 Гість має право замовити додаткові платні та безкоштовні послуги, звернувшись заздалегідь до адміністратора готелю. Усі замовлені додаткові послуги гість зобов’язаний оплатити до виїзду з готелю, згідно діючих прейскурантів.
8.6 Якщо під час перебування у комплексі гість загубив речі, гостю потрібно якомога скоріше повідомити про це адміністратора готелю. У випадку забутих речей у готелі, здійснюється пересилка речей за письмовою вимогою гостя та за його рахунок. Забуті речі зберігаються у готелі протягом шести місяців після чого знищуються, про що складається акт установленої форми.
8.7 Гість має право висловлювати свої зауваження, претензії або пропозиції адміністрації готелю та вносити їх у книгу відгуків та пропозицій.
8.8. Гостям, з метою забезпечення порядку та безпеки, які проживають в Готелі Забороняється:
- заносити і зберігати у номерах речовини, матеріали і предмети, які є небезпечними для життя і здоров'я громадян, а також для збереження майна;
- залишати в номері сторонніх осіб, а також передавати їм ключі від номера;
- куріння тютюнових виробів, електронних сигарет і кальянів на території всього Готелю (в номерах, коридорах, холі та ресторані тощо). Дозволяється курити виключно в спеціально відведеному місці (інформація знаходиться в адміністратора). За куріння у заборонених місцях Гість зобов'язується сплати штрафу розмірі 500 грн за кожне окреме порушення;
- користуватися електронагрівальними приладами, котрі не входять до комплектації номеру, використовувати обладнання Готелю і номеру не за призначенням;
- порушувати спокій проживаючих Гостей після 22:00 і до 8:00;
- приносити і зберігати в Готелі незареєстровані вогнепальні, пневматичні та інші види зброї; наркотичні речовини чи інші предмети, зберігання яких заборонено законодавством України.
- приносити і зберігати в Готелі займисті, вибухонебезпечні або інші небезпечні матеріали; предмети надзвичайно великого розміру або в надзвичайно великій кількості;
9. Форс-мажорні обставини
9.1. Перелік обставин непереборної сили є у ст. 141 Закону про ТПП.
10. Інші умови
10.1. Енергозбереження:
- у номерах забороняється використовувати трійники і подовжувачі, потужні електроприлади, у тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять у стандартне устаткування номера чи видані для користування персоналом Готелю;
- неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної та гарячої води. Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після виходу з номера;
- за відсутності централізованого електропостачання, подача електроенергії відбувається за рахунок аварійного генератора. Споживання електроенергії від аварійного генератора лімітовано (рекомендовано вимкнути всі електроприлади, в тому числі телевізори).
10.2.Відеоспостереження:
- територія Готелю, усі входи до неї, внутрішні сходи та коридори, контролюються відеокамерами. Вся інформація реєструється, записується на цифрові носії і зберігається. Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки Гостей, їхнього майна, майна Готелю. Підписанням анкети Гість приймає до уваги і не заперечує проти факту використання в приміщеннях Готелю (за винятком номерів і туалетних кабін) систем відеоспостереження.
10.3.Паркування автотранспорту:
- стоянка транспортних засобів дозволяється на визначеному місці і за наявності вільних паркомісць. Готель не несе відповідальності за збереження транспортних засобів Гостя (або майна, що знаходиться в транспортному засобі).